Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.
Sezóna 2016
Sezóna 2016 je za námi, je škoda, že musíme čekat na březen (doufám že ne na duben) než se vydáme na okruh na první ježdění 2017. Pokusím se vyhodnotit tu letošní. Začátkem roku se dařilo poctivě trénovat motocros, takže na okruhu nevznikl nikdy problém s fyzickou kondicí a připraveností :). Suzuki 125 fingovala, bez větších problémů a doufám že koncem roku se podaří provést repasi a přípravu motocrosu ma sezónu 2017.
Hlavním cílem okruhového ježdění byl seriál IMRC – CUP při ALPE ADRI. Je škoda, že tohoto podniku se zúčastnuje stále méně jezdců s licencí AČR. Doby kdy nás jezdilo přes 50 jsou bohužel pryč. Agenturní závody a tréninky jsou dnes na vysoké úrovni to platí hlavně u Dafitáků :). S toutu agenturou bych rád v rámci tréninků jel celý seriál.
Technické problémy v sezóně 2016 nám dělala spojka. Kawasaki je bohužel citlivá na sestaveni lamel. Bohužel některé nové díly co nám dorazily, už byli po prvním ježdění po limitu, který udává kawa. Než jsme na to přišly chvilku to trvalo. Trošku chápu a zároveň závidím profi stájím, které mění spoustu dílů po sezóně aniž by to bylo potřeba. Předejdou spoustě technickým problémům.
Ke konci sezóny jsme začali jezdit s novým motocyklem zx 10 model 2016. První kola na novém stroji bylo trápení. Vše ve standartu včetně ABS a spoustu dalších věcí se chovali jinak, než postavená kawa za 5let ježdění. Radost z jízdy se vrátila zhruba po třech treninkových dnech. Na okruhu most a slovakiaringu se podařilo zajet slušné časy kolem osobního maxima. Přes zimu je v plánu závodní elektronika a možnost podřazovat bez spojky.
Chtěl bych poděkovat všem sponzorům a kamarádům za podporu ježdení a závodění. Mechanikům za staroslivost o stroj a jezdce. Vážím si že mi věnují svůj volný čas, bez nich by závodění nešlo.